Tropikalna Rozkosz

Witajcie !
Kalendarzowa wiosna już nas przywitała, jednak pogoda za oknem nie rozpieszcza. Koktajlem który dzisiaj przygotowałem chciałbym zabrać Was w słoneczne, tropikalne klimaty i wprawić w pozytywny nastrój.🌴🌴🌴


Tropikalna Rozkosz to moja własna fantazja, chciałem aby przede wszystkim charakteryzował się owocowym smakiem, co w połączeniu z rumami i delikatnymi bąbelkami daje wyśmienite połączenie. Na pewno Wam posmakuje!

Dość gadania przejdźmy do miksowania!

Składniki:


  • 40 ml białego rumu
  • 40 ml kokosowego rumu (np. Malibu)
  • 60-80 ml soku ananasowego
  • 60-80 ml soku bananowego
  • top up (dopełnienie) Sprite/7up

Sposób przygotowania:

Koktajl będziemy tworzyć klasycznie shakerując z pomocą lodu w kostkach, uprzednio odmierzając i wlewając wszystkie składniki (poza Spritem/7up'em) do szklanicy barmańskiej. 



Po wymieszaniu zawartość przelewamy do kieliszka koktajlowego (szkło typu hurricane/do wina) wypełnionego lodem w kostkach. 


Ostatnią czynnością jest dopełnienie koktajlu Spritem bądź 7up'em. 


Tropikalną Rozkosz przyozdobiłem ananasem, jabłkiem oraz malinką. Nie bez powodu jest uznawany za numer 1 wśród kobiet którym go przyrządzałem, spróbujcie go przygotować, a się przekonacie.
Mieszajcie i dzielcie się opinią w komentarzach, a może ktoś zna jakieś inne tropikalne połączenie? Chętnie się dowiem :D



4 komentarze:

  1. Mój narzeczony robi takie same drinki tylko nie dodaje kokosowego rumu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnej okazji spróbujcie go dodać, zdecydowanie podnosi smak drinka :D

      Usuń
  2. wygląda genialnie! Chciałabym spróbować.

    blog YouTube

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Dopiero zaczynamy więc jesteśmy otwarci na różne propozycje i wskazówki. Jeśli Ci się podoba nasz blog, koniecznie zaobserwuj :)

Copyright © 2014 Mała&Duża Maluda , Blogger