Johnny English: Nokaut

Hej,

ostatnio byliśmy w kinie na nowym filmie z Rowan'em Atkinsonem w roli głównej czyli Johnny English: Nokaut.

Zdjęcie z filweb.

Jest to już trzecia część tej serii i trzeba przyznać, że fabuła jest bardzo podobna do poprzednich części co jest minusem. Jednak sam film był śmieszny i nam się podobało. To taka luźna komedia, idealna na wieczór ze znajomymi.
Tutaj możecie zobaczyć zwiastun.

W naszej ocenie ten film ma 8/10.
Ktoś z Was był na tej komedii lub widział poprzednie części? Jak wrażenia?


14 komentarzy:

  1. my właśnie z mężem chcemy się wybrać, lubimy bardzo poprzednie części! :) Wczoraj natomiast byłam na "7 uczuć" i ciężko mi określić co czuję do tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam :) A zastanawiam się właśnie czy iść na ten film.. :)

      Usuń
  2. Nie byłam jeszcze na tej części, ale może się wybiorę, poprzednie były bardzo fajne :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tej części, ale widziałam pierwszą nawet
    mam gdzieś ją zgraną na płytę, była świetna :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam tej części, ale oczywiście obejrzę :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym filmie, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo lubię komedie, w których występuje ten aktor bo kojarzy mi się wyłącznie z Jasiem Fasolom więc raczej nie obejrzę xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku miałam takie odczucia, ale koniec końców zadowolona byłam z filmu :)

      Usuń
  7. Ja niestety nie widzialam żadnej z 3 czesci tej komedii ale bardzo chetnie obejrze bo lubie komedie
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Dopiero zaczynamy więc jesteśmy otwarci na różne propozycje i wskazówki. Jeśli Ci się podoba nasz blog, koniecznie zaobserwuj :)

Copyright © 2014 Mała&Duża Maluda , Blogger