One year together

Hej,

dziś mija rok od kiedy Jimmi jest z nami! Przez ten czas zdobył serca całej rodziny, mimo, że potrafi czasem coś zbroić ;P Nie trzeba chyba wspominać o tym jak urósł! Mimo tego, że jest dużym psem to jego spojrzenie chwyta za serce tak jak widok szczeniaka.
Nie wyobrażamy sobie teraz życia bez Jimmiego, chociaż czasem oby dwoje się na niego denerwujemy. Pies to duży obowiązek - pamiętajcie o tym! Wymaga dużo czasu, ale potrafi to wynagrodzić.
Tutaj możecie sobie przypomnieć post dotyczący Jimmka :) Możecie go również obserwować na instagramie :)

A teraz kilka wspomnień z tego roku:















12 komentarzy:

  1. Piękny pies ! Świetnie wychodzi na zdjęciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ujęcia z pieskiego życia ;) Ja jak mam czas to też focę mojego pupila <3 a wcześniej napstrykałam mnóstwo zdjęć z wcześniejszym psiakiem, niestety zmarł.. ale chociaż pamiątka pozostała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się zrobić mu zdjęcie zawsze gdy jakoś śmiesznie wygląda jednak ciężko go uchwycić. Gdy tylko złapię za telefon zawsze zmienia pozę.
      Przykro mi! Zdjęcia to zawsze wspaniała pamiątka!

      Usuń
  3. oj jest przecudowny:D nic tylko miziać:D obserwuję z miła chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak! Ale jak bardzo się zmienił w ciągu roku :)
    ja mam dwa psy i trzy koty :D kocham zwierzęta :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przez rok strasznie się zmienił.
      O, to wesoła gromadka!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jaki słodziak!!!!Pies to obowiązek, czasem broją, ale tyleeeee szczęścia i radości z nimi :D :):):) !
    dziękuje za odwiedziny :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj broić to on uwielbia :D Ale jest tak kochany, że wszystko się wybacza!

      Usuń
  6. Odważniacha:D Moja sunia nie wiem czemu ale panicznie boi się wody i wskoczyłaby tak do wody:(.. Psiaki są najlepsze, ta ucieszona mordka kiedy wracasz do domu jest bezcenna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz wodę uwielbia :D To wynagradza każdą ich psotę! :D

      Usuń

Będzie nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. Dopiero zaczynamy więc jesteśmy otwarci na różne propozycje i wskazówki. Jeśli Ci się podoba nasz blog, koniecznie zaobserwuj :)

Copyright © 2014 Mała&Duża Maluda , Blogger